A6 C4 - slår elektrisk vifte inn uten at klima står på?

Anbefalte innlegg

Volvovifta gikk i stykker når jeg girte og jeg har ikke fått tak i ny enda. Demonterte min og kjører uten nå.

Noe som fungerer okay virker det som, men slår klimaviften inn når bilen blir for varm? Noen som vett?

Jeg kjører uten klima for tiden, kompressoren vil ikke starte, mangler noen gramm kjølemiddel. ;)

Har klissny kobling liggene, men den fikk jeg ikke av. Er det links på den?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

På min C4 så starter elektriske vifta når temperaturen blir for høy. Jeg har ikke AC på min bil.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Nice! Da klarer jeg meg sikkert lett gjennom vintern uten. Og kanskje gjennom sommern...

Bilen blir uansett aldri 100% varm ved normal kjøring.

Må kjøre bunngass lenge og i lave gir før jeg nærmer meg 90 grader.

Ja, thermostaten er ny ;)

Diesel...

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er ikke lings gjenger nei :) Rart at du ikke får 90 grader da, på min (samme bil som deg) har jeg 90 grader etter ca 6-7km normalkjøring

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kjørte 15km i 3000omin idag og da var den enda ikke i 90grader. Har til og med dekket til radiatoren nå med litt papp for testing.

Kommer ikke mye varm luft gjennom klimaen heller.

Så frustrerende... Aldri tull med 35i sier jeg bare.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

kjørte 20km 100km/h / 3000 i fjerde gir idag. da holder han seg varm en stund, så går den saaakte ned igjen i byen.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.