#1 Skrevet November 12, 2014 Audi 90 delebil selges i deler Front skal jeg ha selv (trenger ikke lys, støtfanger og grill) pris fra 250 kr 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet November 12, 2014 korleis ser downpipet ut? Er det 1 rør eller 2-1? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet November 13, 2014 Kva skal du ha for bakplate med baklys og grøftelys? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet November 14, 2014 Flere som er intresert i bakllysene tror dette er kopiene som cac laget, og ikke org. V8 men v8 style på dei med rett bredde men uten e-merke. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet November 14, 2014 Er venstre frontlykt i god stand med intakte fester? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet November 14, 2014 Er venstre frontlykt i god stand med intakte fester? Har nok uansett lykt deg til, har flere liggende på lager Jon Arne :-) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet November 14, 2014 Fått bud på 2500 kr for fanger bak/framme og med bakllykter så kommer trolig til å selge det samlet, når jeg har funnet en god måte å pakke det på :-) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet November 15, 2014 Har du en venstre framlykt med bra reflektor i fjernlyset? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet November 25, 2014 Front/bak-fanger og baklykter er solgt 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet November 25, 2014 Pris på frontlykter, grill og lister over/under lykter? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet November 27, 2014 Front lykten på den er til elder grill og de har jeg tenkt å ha selv. Grill og et sett med rette audi 90 lykter jeg har liggende er holt av til Geir Tony så må avvente litt... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...