Bytte spiller i audi s4 b5

Anbefalte innlegg

Hei!

Skal bytte ut orginalspilleren i bilen men får ikke ut spilleren... har tatt ut hele enheten pga av at jeg driver å bytter teppe i tillegg.

Det er to hull i fronten på spilleren, men jeg har ikke de to pinnene som sikkert skal inn der.. Noen forslag til å få ut spilleren?IMG_1174.jpg

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Søk på nettet etter bilde av de, så kan du lage de selv av noe tynt metall, eventuelt bestille på ebay :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg har de pinnene. (Om de er like som på b6?) Bor i Brumunddal om du skal hitover :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Selv har jeg bare brukt noen spiker med samme tykkelse når jeg har tatt ut blaupunkt radoer osv av eldre biler.

Er ofte bare en mothake som skal dyttes vekk. Dytte enn 4 spiker og dra ut spilleren med hånda.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Fungerer dårlig med spiker her.

Verktøyet du skal ha er to flate matal pinner som skal in i hver av sporene i bunn av spilleren.

Om du ser nede på siden av midtkonsollen kan det kansje vere mulig å dytte in disse låsepinnene uten verktøyet.

Det originale verktøyet har spor, så man bare kan dytte in verktøyet, så dra spilleren ut ved å dra i pinnenen. Siden du kommer til på baksiden av spilleren kan det eventuelt fungere med bare to flate metalbiter i ca samme bredde som sporet.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Okei, takk for svar gutta! skal prøve å få dytta noe nedi der (Y)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Et lite utenom spørsmål; noen som veit om noen som kan bytte LCD skjermen i speedometeret? jeg mangler endel pixler... eller hvis noen av dere har kunnskap til å gjøre det for meg? Jeg kan skaffe skjermen selv :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.