#1 Skrevet November 12, 2014 Hei noen her innne som har bytta olje på kassa til en a8 4e? Datt godt tilbake i stolen da jeg fikk pris på 11500 på Møller. Nesten 1000 pr liter olje. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet November 12, 2014 Manuell? Automat? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet November 12, 2014 Vel. Får ikke disse med manuell! Og om det kostet ca 1000kr literen så hadde det vært ca 11 liter olje. Det er mye for en manuell kasse. Tips hør med et ikke møller verksted. Syke times priser for a8 på møller. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet November 12, 2014 Vel. Får ikke disse med manuell! Og om det kostet ca 1000kr literen så hadde det vært ca 11 liter olje. Det er mye for en manuell kasse. Tips hør med et ikke møller verksted. Syke times priser for a8 på møller. Vel. Det er nok prisen med arbeid han har fått 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet November 12, 2014 Du har 10% rabatt på deler/olje på Møller, hør om å få litt rabatt ellers også. Fikk pris på rundt 9000 kr på min S8, er sikkert samme kassa. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet November 13, 2014 Eksosanlegget må vel ned på A8 når man skal av med bunnpannepakningen, så da løper det seg fort på 1000kr til i eksosdeler, og litt arbeid. 11500kr hørtes mye ut, ca 9000kr stemmer bedre, jeg fikk vel pris på litt under 9000kr når jeg forespurte på S8'n, inkl. eksosjobben og pakninger til dette. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet November 13, 2014 Ja bytte var med pakninger jobb olje filter.. All inclusive . Glemte jo seff å nevne rabatten i forvillelsen, men det jeg ville frem til var om noen hadde gjort jobben selv og kjøpt olje. For det er olje prisen som er avskrekkende i dette tilfellet. Tror det var 8-900 for litern el no . 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet November 13, 2014 skulle ikke forundre meg om du kan finne no olje på ebay til en mye rimeligere penge.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Februar 5, 2015 Møller tar vel ikke mer enn 250 pr liter for både ZF Lifeguard 5 og 6(sistnevnte er vel for din) http://m.ebay.com/itm/150902800730?nav=SEARCH 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet Februar 5, 2015 Automester skulle ha 5500:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...