#1 Skrevet November 12, 2014 Selger nå felgene som jeg har brukt i sommer på min Golf 4 Gti- Felgene er 9.5x20 innpress 30. Dekkene kjøpt i slutten av August. Dim 245/30-20 Litt sår å hakk her og der fra tidligere eier. Men vil du ha de tipp topp, så er det bare å freshe de opp på Felgspesialisten østfold. Felgene har nav ringer til åpning 57.1 men kan endres på ved å fjerne eller kjøpe andre størrelse ringer. Betalte 7 laken for dekkene. Totalt med felgene la jeg ut 13 000.- pluss bolter.Spesiell type bolter til de felgene og kostet noen kronasjer. Disse passer både audi vag og eventuelt andre biler med samme bolt og innpress. prisen er 5000.- for alt sammen inklusive bolter vist de hentes raskt. Dekkene er som nye. Audi senter kan byttes ut, fås kjøpt på ebay 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet November 14, 2014 Fått et bud på 4000.- Syns det var litt lite. Så enda til salgs 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet November 23, 2014 Bumper litt. Kjøp de nå til vinterpris. Vår prisen blir erfaringsmessig dyrere :-) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Januar 1, 2015 Felger solgt 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...