#1 Skrevet November 13, 2014 Hei Noen som har noen konkrete å annbefale i begge kategorier? og hvor det kan kjøpes? Og kan man bare skifte inn Led i tåkelys, er ikke noe fiksing og triksing? Mvh Adrian 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet November 14, 2014 (endret) Angående skiltlys, ikke gå i fella ved å kjøpe "34 SMD LED" greier, de lyser opp alt for mye, er blåhvite og ser i mine øyne bare rare ut. Jeg kjøpte originale LED skiltlys fra ebay til min B7, de har 2 LED som lyser hvitt og passe sterkt. Jeg kjøpte mine til 300,- Kan jo være Møller har til B8 på delelageret som en originaldel? Kanskje noen med ETKA kan sjekke om det faktisk finnes? Ble litt skeptisk til ebay når jeg ser de har loddet på motstand på kabelen til noe som skal være originaldel. De skal i tillegg ha over 800,- for paret. Noen andre som har forslag eller alternativer? I tåkelysene mine har jeg god erfaring med GP-Thunder sine xenonmatch, disse er ikke LED, men ser like hvite ut. Har brukt disse nå i over et år Skal ikke være noe stress å bytte tåkelysene, så lenge du kjøper rett sokkel er det plug & play. På min kompis sin B8 mener jeg å huske at de skiltlysene satt ganske hardt, men det gikk til slutt. Han hadde kjøpt de billigere skiltlysene som lyser mye og blåhvitt. Han trenger nesten ikke ryggelys 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...