#1 Skrevet November 16, 2014 Sliter med å finne føringsvei for kabelen til DEFA kupèviften i en A5. Noen som har tips? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet November 16, 2014 Jeg fjerna det trekket inni hjulbua på passasjersia foran.. Der var det en gummipropp jeg lagde er lite hull til og la defa kupe kabelen gjennom.. Fjernet det trekket på innsiden (under hanskerommet) så er det meste gjort:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet November 16, 2014 Ok, mistenkte at jeg måtte gå den veien. Takk 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet November 20, 2014 Jeg må også finne +12v switched til SmartStart, må jeg inn i kupèen for dette og? Litt utsatt med en tynn kabel i innerskjerm syns jeg. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet November 20, 2014 (endret) På min A4 B8 gikk de inn oppe ved luftinntak til kupeen (Møller Ensjø som monterte). Jeg må også finne +12v switched til SmartStart, må jeg inn i kupèen for dette og? Litt utsatt med en tynn kabel i innerskjerm syns jeg. Må du ha denne? I manualen så står dette såvidt jeg kan se: D* - Blå (+12V tenning): Kun nødvendig ved fjernstyring avbrenselvarme. Ved elektrisk bilvarme detekteres tenningssignal ved spenningsfall ved start av bil. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet November 20, 2014 Ah så meg litt blind på den kabelen, måtte ha den i min Touran som har varmer i tillegg. Da kan jeg droppe den. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...