#1 Skrevet November 16, 2014 Vestfold lokallag har igjen gleden av å invitere til det tradisjonsrike VACN Vestfold Hjulebord 2014! Ennå et hjulebord skal avvikles på Peppes Pizza i Tønsberg. Vi lover god mat, billig drikke og topp stemning for alle som kommer! (Det er selvfølgelig lov å styre unna all bevertning og/eller sutre i et hjørne også, det viktigste er at nettopp DU kommer!) Vi starter moroa kl. 19.00, og holder på så lenge som det trengs. Lysløypa i Tønsberg er som vanlig åpen etter at festlighetene er unnagjort! Ta med kjæreste/samboer/kone/kompis/venninne/verge/führerhund og bli med på et tradisjonsrikt hjulebord med VACN Vestfold Lokallag! Gi gjerne beskjed om du kommer eller ei! Håper å se alle nye og gamle medlemmer på Peppes denne kvelden! PS: Som vi sa i fjor: Ikke hjemmehørende i Vestfold men tilstede i området? Ta gjerne turen!! DS. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet November 17, 2014 Endelig - høstens happening! Dette har jeg gledet meg til siden nissen var her sist! Håper jammen vi blir mange i lystig lag dette siste lokallagstreffet i 2014! Til de jeg ikke ser God Jul! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet November 18, 2014 Vi kommer. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet November 18, 2014 Vi kommer. Å, det er jo superduperkos! Har ikke sett dere på 4ever, tror jeg! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet November 23, 2014 Vi blir en svær gjeng på ca 15 stk som kommer. Vi må ha stor plass i år... TbgStance gutta skal stilles opp. Sweet Jeg kommer også 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet November 24, 2014 Da er 'Det røde rommet' bekreftet, så vi endelig slipper å sitte på 'dansegulvet'! Bare å melde seg på!!!! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet November 28, 2014 Kommer innom 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet November 29, 2014 Er kanskje på tide å komme en tur Så blir 2 herfra 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet November 29, 2014 Er kanskje på tide å komme en tur Så blir 2 herfra Oii!! Det var sjelden mann! Ja, definitivt på tide! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet November 30, 2014 Enda to som har meldt sin ankomst, så nå begynner det å ligne på noe! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet Desember 4, 2014 Dagen før DAGEN - og jeg håper virkelig folk har tenkt til å melde seg på/møte opp på Hjulebordet vårt! Det er plass til mange flotte folk i eget rom hos Peppes, og jeg tipper stemningen blir både høy og bra! Vi sees, vel? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12 Skrevet Desember 6, 2014 Fantastisk bra oppmøte, tror vi ble 18 stykker til slutt! Vi valgte pizzadeal, og de aller fleste fikk vel nok av både pizza og drikke. Veldig hyggelig å se alle sammen, tusen takk for at dere gjorde kvelden minnerik! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#13 Skrevet Desember 10, 2014 Noen som fikk tatt bilder som ikke ser ut som det er av spøkelser i en nedlagt kneipe i Louisiana? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...