Oppgradere ryggelys Passat 3BG, tips til LED-pærer (BA15S)?

Anbefalte innlegg

Det blir nok ikke aktuelt:p

Men etter å ha prøvd de litt mer, så gir de merkbart bedre lys bak bilen - en solid og billig oppgradering: ja :

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Slengte avgårde en bestilling jeg også. Nå i vintermørket + litt dugg på rutene og mye regn så er det like før jeg setter kjerringa i bagasjerommet med lommelykt. Ser jo ikke en dritt jo! Og lyktene er nye også, så kan ikke skylde på slitte glass.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg fikk mye mer rett bak bilen. Men det kommer selvfølgelig ann på utforming av lykt og reflektor. Jeg har ikke orginale lykter :P

Skal du ha mer så får man disse til under 100kr stk:

[ATTACH=CONFIG]218928[/ATTACH]

hvor? hva heter slike?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Slengte avgårde en bestilling jeg også. Nå i vintermørket + litt dugg på rutene og mye regn så er det like før jeg setter kjerringa i bagasjerommet med lommelykt. Ser jo ikke en dritt jo! Og lyktene er nye også, så kan ikke skylde på slitte glass.

Nye lykter på min også, men den eneste muligheten er å slenge inn noen skikkelige pærer.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Fikk disse pærene og satte dem inn. Ble positivt overrasket. Mye bedre ryggelys.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

hvor? hva heter slike?

15W led worklight. Ebay

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Mine fungerer fortsatt upåklagelig, vel verdt de få kronene de kostet:)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.