Bestillt luftmasse måler på eBay til A3 1997 1.6

Anbefalte innlegg

Jeg har bestillt luftmasse måler 058133471 på eBay, merke Ogin.Inc kr. NOK 591,- fri shipping.

En original koster hos Møller kr. 2983,50 pluss pant kr. 1243,13 som refunderes når man leverer den gamle måler.

Er det noen som har erfaring med Ogin som merke?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har du linken til annonsen? Fant den ikke i farten. Har heller ikke så mye erfaring med det merket.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg søkte på delenr. 058133471, og det kom opp en drøss med muligheter, valgte da en som shipper fra Europa, og til en bra pris og som ser nogenlunde proff ut på deres butikk. Denne finnes som en 3 pol stikk og en 4 pol, min er en 3pol.

Linken: http://www.ebay.com/itm/AUDI-VW-CAUDALIMETRO-058133471-8ET009142-251-AFH6010B-/140481711098?pt=LH_DefaultDomain_186&hash=item20b55ccbfa

Claus

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Med et ukjent merke og en hyggelig pris så kan man si det slik at den er trolig hverken bedre eller værre enn den du finner på Biltema, og til pris som denne så kan man alltids kjøpe enda en om levetiden er kort :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hehe akkurat min tanke også, bilen er jo ikke helt ny lenger :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har da før i tiden brukt billige lmm fra ebay, ATP Autoteile Germany til 500kr inkl frakt, de har da funka de.

Gamle a4en (1.8t) går da enda med billig LMM og er vel 6år siden den ble solgt :-)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har selv handlet produkter fra ATP Autoteile, har fungert greit det.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.