Ny spiller i audi s4 b5, men ingen lyd i høytallerne...

Anbefalte innlegg

Hei!

Har byttet ut bose orginalspilleren min i bilen og har kjøpt meg en jvc spiller med DAB. Problemet er at jeg ikke får noe lyd ut.. Regner med at jeg mangler en kontakt eller noe sånt?

Det er en rød kontakt og en blå/grønn/gul kontakt som jeg ikke har tatt i bruk.. Må jeg ha noen andre overganger? legg gjerne til link så jeg vet hva jeg må kjøpe

IMG_1190.jpg

IMG_1189.jpg

IMG_1193.jpg

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Du trenger en slik i tilleg. Bilen har aktive høytallere forran og bak, så derfor ingen lyd uten denne.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

okei, takk for svar!

Ser at det er et tomrom bak i bagasjerommet på venstre side.. er det der bassen skal sitte? ser ut som det er fjerna noe derfra hvertfall..

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Selve kassen med element sitter bak hele dekselet i bagaserommet, så denne ser du ikke uten å demontere den.

Om dekselet er på plass er det nok bare et oppevaringsrom som skal vere slik.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Okei.

Du er helt sikker på at den er den dingsen jeg trenger for at det skal fungere? og at det passer rett på?

Legger til et bilde av org. spilleren hvis det kan ha noe å si

IMG_1174.jpg

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Om du har Bose skal denne passe ja, alle kontaktene skal vere plug and play. Eneste du må gjøre i tilleg er å koble den blå ledningen på adapteren til tenning+

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

okei, da er det bare å bestille :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Da har jeg fått adapteren jeg bestilte, men når jeg skrur på spilleren kommer det en lyd fra høytallerene... akkurat som når du dytter aux ledningen inn i mobilen din når musikken står på.

Noen som veit hva det kan være?

Jeg har koblet med inn på pluss som blir styrt fra tenninga og minus på selve spilleren.(Målte meg ut, så jeg veit det var 12v mellom chassi på spilleren og pluss

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

jeg hadde samme problemet i RS2'en, og da var det dårlig jording til spilleren. fikk orden på det så kom det det lyd.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.