Div deler til Passat GT G60 Syncro 1990 mod ønskes kjøpt.

Anbefalte innlegg

Som overskriften sier så mangler jeg noen deler til prosjektet mitt.

Det jeg er ute etter er som følger:

Originalt skinnratt til Passat 35i GT G60, det er vel av samme type som også satt i noen modeller av golf fra samme tidsperiode. Skaffet på eBay.de

To stk nakkestøtter for baksete, farge grå (stoff)Skaffet delebil med samme interiør

Ønsker også framskjermer og panser i farge Calypso green. Er fortsatt på utkikk etter dette. Har kjøpt en delebil i samme farge, men er ikke fornøyd med tilstand på panser og iallefall høyre framskjerm. Så om noen vet om en passat i denne fargen så setter jeg pris på tips:-)

Bilder av bil/farge og farge på interiør

bilde 3.JPG

bilde 1.JPG

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ratt er på vei fra Tyskland, så da er det i boks. :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ingen som vet om noen som har deler til meg? :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Om nakkestøttene er de samme i en CL så har jeg muligens noen grå - om de er riktig farge er jeg usikker på, kan evt ta noen bilder av de ut i uken.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Om nakkestøttene er de samme i en CL så har jeg muligens noen grå - om de er riktig farge er jeg usikker på, kan evt ta noen bilder av de ut i uken.

Heisann.

Jeg har kjøpt et sett nakkestøtter fra en kar på Østlandet, men det var ikke 100% match. Fargen er 99% ok, men stoffet er annerledes så mønsteret er annerledes. Men så har jeg også handlet inn en -90 GT delebil som har likt interiør, men der er nakkestøttene litt slitt, så er fortsatt ikke helt i mål :) Så om du tar bilder så hadde det vært supert:)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Tok litt tid dette - bilen står ikke der jeg bor så måtte ta det en dag det passet......men ser dessverre ikke ut som de er like som din, men her er i allefall bilde:

hodestote.jpg

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Tok litt tid dette - bilen står ikke der jeg bor så måtte ta det en dag det passet......men ser dessverre ikke ut som de er like som din, men her er i allefall bilde:

[ATTACH=CONFIG]223347[/ATTACH]

De ser nok ut til å være annerledes ja. Men uansett så takker jeg for hjelpen:)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Oppdatert første post. Ser fortsatt etter skjermer og panser i denne fargen...

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.