Anbefalte innlegg

Hallo har kjøpt noke sparco stoler og skal ha dei i ein a4 b5 99 mod. er det noken som har erfaring med og kjøpe understell? er dette bra og passer rett i?

går det og an og få tak i ein orginal stol og skjære av understelle på den? leiker litt med tanken på det: :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg har Sparco understell i a4'n min. Passa rett i det.

Får også glideskinne til de, men jeg brukte ikke det.

Hadde et par originale stolunderstell liggende som jeg hadde tenkt til å bruke selv, men så hadde ikke høyrestolen justering opp og ned. Da ble stolen sittende veldig høyt. Sikkert ikke noe problem å kappe, sveise og styre, men jeg gadd ikke jazze med det :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

wiechers lager brukbare understell. Det er vel to forskjellige bredder ettersom jeg skjønner. 345mm og 405mm. Mener jeg leste sparco bruker 345? Evt kan du jo bare kjøpe mine stoler som ligger ute på torget, disser er bare å sette inn i bilen da alt medfølger ;)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

ja sikla litt vist det er du som har dei pole posision rs4 :) blir for dyrt for min del det :) blir vell det sparco understelle då :) takk for tips :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.