#1 Skrevet November 20, 2014 Er på utkikk etter en grill til Golfen. Nærmere bestemt en med 7 riller, og to lamper. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet November 20, 2014 Du får si i fra om du vil ha en med 5 riller, er ikke ekstralykter i den så de maå du ha evt. skaffe selv. Men til gjengjeld kan du få grillen gratis av meg:) Gi meg en lyd på 90879171 om det er interessant. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet November 20, 2014 Takk for tilbudet. Har allerede tre griller med 5 riller Så d er kun en med 7 som gjelder 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet November 22, 2014 Er det grill med hull til to frontlykter og ikke grill med ekstralys i så har jeg noen tror jeg....Helge 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet November 22, 2014 Jeg har en med 7 ribber liggende, fra en 85 mod golf 2. merrket med 85 på grillen. Er for 2 lykter, Har vært sølvkant rundt, men er så godt som borte. Send pm evt pris, 350kr pluss frakt. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet November 23, 2014 Takk for tibakemeldingene. Har akkurat fått tak i en 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...