#1 Skrevet November 20, 2014 (endret) Dette gjør meg svært vondt å måtte legge denne ut for salg, særlig i denne tilstanden, men jeg håper det er noen som kan redde denne. Kjapt forklart: Dette er min første bil som var tenkt som et prosjekt til å gjøres i toppstand til jeg ble 18 og fikk lappen, har dessverre skjært seg helt. Minus: Gulvet ble pusset til rent stål for klargjøring før rustsveising av et hull i gulvet men ble ikke gjort, bilen sto ute og gulv må nok mer eller mindre påregnes å måtte byttes. Dører angrepet av rust, hull i passasjerdøren under speilet. Rust nederst på bakluke Forskjermer mangler. Vann i ene frontlykten Frontplate nesten rustet bort. Var påmontert helt nytt senkesett men er nå sikkert ikke verdt stort. Pluss: Sjelden bil, til tross for stand. Interiør inkludert midtkonsoll og bakfanger ble demontert, minus førerstol og er lagret inne tørt Motor starter og går uten noen kjente problemer. "Ny" frontplate ligger inni bilen i vesentlig bedre stand, sorte "Nye" skjermer ligger inni bilen i vesentlig bedre stand, sorte Veldig vanskelig å angi pris på dette, 8000,- settes grunnet regelverk. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Januar 10, 2015 Hei. Trist å se denne i slik stand. Selv har jeg overtatt Jan Tore Kopperud sin gule 75 modell og det hadde vært artig å bygge opp denne om det er mulig. Miljøet i Norge for Scirocco mk1 er svært, svært smalt og denne bilen koster nok mer enn det smaker å bygge opp igjen. Men du kan høre med Sven Furuly i http://www.bilklassikere.no om det kan være noe håp for denne. Han er gammel Scirocco fan og sender biler til Bosnia for restaurering. Eller hvorfor ikke prøve FB gruppe "Scirocco 1 (type 53) Europe". Dette tror jeg kanskje er beste sted å skaffe odde deler (både eksteriør og interiør) og det går jo an å prøve å legge den ut her. Det er naturlig nok flest tyske medlemmer. Lykke til. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Januar 10, 2015 Helt enig, jeg synes det er veldig trist at den er i denne tilstanden og jeg skulle ønske jeg hadde et bedre objekt å vise til men det er dessverre slik det er. Takker for tipset, skal selvsagt følge det opp. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet April 10, 2016 Opp, hele bilen og alt tilhørende går for 3000kr 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...