#1 Skrevet November 22, 2014 har en 1983 1.5 automat jeg ønsker å kjøpe coilovers til. trenger også cl leppe, midtkonsoll til automat. ta kontakt hvis du har noe og selge. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet November 22, 2014 Er vell best å kjøpe coilovers nytt frå nettet einplass P&R (?) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet November 22, 2014 er sikkert det. men kan hende noen har noe liggendes. derfor jeg lagde tråd. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet November 22, 2014 (endret) MECA har CL leppe til under 210 kr helt ny:-) MECA delenr: 1300-9520225 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet November 28, 2014 Har weitec coilovers liggende. Mangler tuv å disse, men det burde nok kunne fremskaffes fra forhandlere. Kan sende deg bilder dersom int. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet November 28, 2014 fås vel på ebay til 1700kr og oppover. (coilovers) lite som slår den prisen. Har noen fk silverline x liggende.... ligget i 10 år nå. Men da er det billigere å kjøpe noen nye enn at jeg skal selge deg di evt. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...