Golf mk3 Cab 2,0 bensin ,Må være noe galt med motor den går som en dass.

Anbefalte innlegg

Hei! Jeg har kjøpt meg en Golf MK3 cabriolet 1996 mod 2,0 bensin. Problemet er at den går veldig dårlig , akselerasjon, 0 til 100 Tar dobbel så lang tid som det burde ta!! Motor har kun godt 100 000 Garantert, servicehefte fulgt fram til 87 000. Hva kan være galt? Er det noen som veit om hva det kan være? justeringer av motor ????:confused:

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Tett cat, kaputt luftmengdemåler, blå tempsensor

Bare forslag har egentlig ikke peiling men alle disse tinga vil gjøre motoren dau vis eg har forstått riktig.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Sånn var min også når jeg kjøpte den, samme bil og motor.

Etter stor service med bytte av luftfilter, bensinfilter, plugger kabler og fordeler gjorde susen

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har byttet det du beskrev for uten om kabler fordeler. Takk for tipset, kommer til å bytte kabler å fordeler også. Har ikke bruk bilen etter at jeg har byttet bdet jeg beskrev, får ta meg en tur å se om det har blit noe mer futt i den, man får kjøpt injejetion rens på boks , har den noe funksjon tror du?:)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.