#1 Skrevet November 23, 2014 (endret) 2 stk. Dunlop sport max med 6mm mønster 265/30/20 koster 2500.- på Dekkonline pr stk. 2000.- BUD tlf.: 986 42 918 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Desember 3, 2014 Bumpolini 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Desember 17, 2014 OPP OPP OPP 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Desember 19, 2014 Hei Roger ! Er det denne typen dekk du har 2 stk av ? DunlopSP SPORT MAXX GT Er det felgbeskyttelseskant ? Hilsen 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Desember 20, 2014 Hei Jeg er ganske sikker på at det er Sport maxx GT, men jeg skal dobbelsjekke og kommer tilbake til deg på mandag. (ligger på lager) mvh Roger M 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Desember 22, 2014 Det er DunlopSP SPORT MAXX GT John 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Desember 22, 2014 OK, da trenger jeg eventuelt 2 stk til hvis du kan få sendt dem til meg på samme måte som sist. Dette får vi se bærmere på etter nyttår, hvis de ikke er solgt før.... Hilsen 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Desember 31, 2014 opp opp opp opp 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...