#1 Skrevet November 23, 2014 Har montert justerbart senkesett fra TA technix på bilen i helga. Har justert det helt på bunn, og bilen ble alikevel høyere nå enn med det gamle. Var noe senkefjærer som sto på før. Dette er det settet som ikke trenger noe sveising på fjærbeina. Er dette bare juks eller har jeg gjort noe feil? Er det noen andre som har samme settet på sin bil? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet November 24, 2014 Det er vel vanlig at det tar litt tid før nye fjærer setter seg til riktig høyde? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet November 24, 2014 Ja, det er det nok. Men at det skal sige ned 70 mm er vel litt mye ? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Desember 16, 2014 har montert det selv i dag. ser jo ikke ut.. vet ikke hva jeg skal gjøre 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Desember 16, 2014 Eg hadde og dette på min C4. Angret som bare det! Endte opp med Bilstein B8 sprint dempere med KAW senkefjærer. Anbefaler det istedenfor ;-) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Desember 17, 2014 (endret) Hvor er dette kjøpt? edit: ser det er mange som selger dette for rundt 5 lapper.. ikke brukbart? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...