Passat 3BG: Bagasjeluka "popper" ikke ved bruk av knapp inn- eller utvendig

Anbefalte innlegg

Den låser seg opp når jeg bruker knappen på fjernkontrollen, men ingenting skjer når jeg bruker knappen innvendig. Skal ikke bakluka "poppes" opp så man bare trenger å løfte den opp når disse knappene brukes? Microbryteren fungerer ihvertfall på taklyset, men veit ikke om noen deler av denne kan være ødelagt sånn at andre ting ikke fungerer?

Feilkoder er ikke lest av, men det skal jeg få gjort asap.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det har aldri skjedd på mine 3B(G)'er når jeg har brukt denne knappen på fjernkontrollen, så vet ikke om det skal være en slik funksjon...?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kanskje den ikke skal det? Leste litt rundt om det i går, og da fikk jeg inntrykk av at den skulle poppes opp litt. Mange som derfor hadde montert sterkere dempere ol. for at den skulle gå hele veien opp selv.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kanskje den ikke skal det? Leste litt rundt om det i går, og da fikk jeg inntrykk av at den skulle poppes opp litt. Mange som derfor hadde montert sterkere dempere ol. for at den skulle gå hele veien opp selv.

Jeg er usikker... Bare noterte mine "observasjoner" og erfaringer, men følger med på hva du finne ut :-)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er noen år siden jeg hadde min 3bg, mener på at den poppa opp ja, hva ellers skulle knappen vært til?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

poppet ikke på min 98, 02 eller 03

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hva ute å sjekket med naboen sin, poppet ikke opp, låste kunn opp luken ikke resten av bilen

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er noen år siden jeg hadde min 3bg, mener på at den poppa opp ja, hva ellers skulle knappen vært til?

Måtte isåfall vært for å låse opp kun bakluka, noe den nå gjør nå. Les her f.eks, så står det øverst at den åpner seg 0,5 cm originalt. Ikke så nøye at den ikke gjør det, men hadde håpet å få ordnet så den går helt opp av seg selv.

Edit: Da er det nok sånn at den ikke skal poppe, men si ifra dersom noen av dere veit om noen som popper. Ikke utenkelig at det er en vanlig feil som går igjen som gjør at det ikke fungerer.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.