A4 B6 1.8tq, ulyd ved nedgiring og pådrag.

Anbefalte innlegg

Bilen min står på verksted hos forhandler om dagen for å få rettet opp i vibrasjoner. De har nå blitt kvitt vibrasjonene, men de sier det er en ulyd som høres ut som vibrasjon (selv om det ikke kjennes) når man girer ned og gir på. Skal være tydeligst fra 4. til 3. gir. Møller mente at dette var normalt fordi det var quattro, noe jeg ikke har hørt om tidligere. Er det noen som har en formening om hva ulyden kan være? : klø :

Har hatt mye frem og tilbake med selger nå, og de vil være 100% sikre på at bilen er i orden før jeg får den tilbake. Bilen har snart gått 170k. Kan det være clutch/svinghjul/utløserlager som lager lyden? Selger sier hvertfall at lyden er så tydelig at han ikke stoler på det Møller sier.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Da hadde de funnet ut av feilen. Møller hadde hatt fronten i serviceposisjon, og det fremre motorfestet var ute av posisjon.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.