#1 Skrevet November 24, 2014 Heisann. Våkna i morrest, starta bilen og kjørte på jobb. Alt tilsynelatende normalt. Når jeg derimot skulle ut til lunsj, så ville plutselig ikke aircondition fungere. Altså, når jeg sier aircondition, så mener jeg viftene som kjører luften ut i kupeen. Alt av innstillinger fungerte, ikke noe problem å justere vifteeffekt og temperatur etc., men ingen av viftene blåser ut luft. Jeg hører også hvordan de endrer seg i forhold til hvor man ønsker luften (fot, rute etc.), men altså ingen luft. Er det noe jeg virkelig ikke kan med biler, så er det aircondition. Noen som har peiling her? Virker jo å være noe som har slått ut alle viftene samtidig, så kanskje en sikring eller noe annet enkelt? Alt av svar tas med takk. Gidder ikke styve den inn hos Møller i en uke riktig enda! Mvh. Håkon 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet November 24, 2014 Har sjekket sikringene til aircon nå, og de var i orden. Skal se om det ligger inne noen feilkoder i kveld, så kanskje ligger det et svar der. Hvis noen har vært borti noe lignende selv, så er det fortsatt fint med forslag. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...