17" Audi replica fel - hvor finne/kjøpe?

Anbefalte innlegg

Jeg har kjøpt ny bil og jakten på sommerfelger er i gang. Har funnet noen felger jeg liker godt, men har problemer med å finne dem i riktig størrelse og i en nettbutikk hvor de faktisk er å få kjøpt og sendt til Norge. Jeg kjøpte og betalte noen felger i fra en selger fra Italia fra E-bay, men han ble nektet å sende dem til Norge: bh :

Felgene det gjelder er disse: 625_IMG_2081.jpg

Jeg ønsker dem i 17" et45 for å kunne bruke std. dekkdimmensjon. Det er mulig jeg må krype til korset og gå opp til 18" om jeg skal ha fatt i disse felgene:o

Bilen de skal på er en Skoda Octavia Scout 2015 med std. 225/50/17 med felg 17x7 et45.

Hva blir riktig dimmensjon i 18" mon tro? 225/45/18?

Rop ut om noen kan hjelpe meg å finne denne felgen:)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Tror jeg har funnet et godt alternativ selv:)

mak-wolfgunmetal.png

Mak Wolf i Gunmetal. Denne finnes i orginalboring noe som jo alltid er å foretrekke.

Syns jo Audi replica felgen er to hakk tøffere, men men...

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Noen som har erfaring med Bigwheels.no forresten?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

http://wheelsshop.no/ har veldig gode priser på dekk og felg. Driver å ser på felger derifra til sommeren, mangler også sommerfelger. Tenker meg ett par Ocean Tornado 19", blir da 245.35.19 =) Ocean har en del audi replica på wheelshop, bare se under der =)

Og bruk bare http://www.dekkalkulator.com/ for å finne riktig dim viss du skal gå opp på størrelse :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Se her ja, her var det litt å velge i. Takk for tipset Adrian :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Da har dette løst seg. Fant en selger på Finn som kunne skaffe felgene jeg ønsket :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.