#1 Skrevet November 25, 2014 (endret) Selger BBS Speedline 8,5x19" ET48 5x112 med Yokohama S-drive 225/35/19. Kjøpte settet brukt i August og har ikke kjørt mer enn 2 dager med det. Felgene er i god stand, har noen få steinsprut. Felgkantene kan med fordel pusses ned og poleres opp for å få de 100%, men ikke noe krisetilfelle. Innertønner er lakkert hvite og senter er lakkert i gråfarge. Dekkene har masse mønster igjen. Det kommer både bedre bilder og finn.no annonse så raskt jeg rekker. Selges for 8000kr hentet hos meg i Skien. Ikke noe høystbydende eller slikt, men førstemann til mølla 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Desember 11, 2014 Endelig fått tatt nye bilder: Generellt av felgkantene: Felg 1: Felg 2: - - - Updated - - - Felg 3: Felg 4: 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Desember 11, 2014 Alle 4 dekk: Felgene ligger også på finn.no med de samme bildene... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Desember 22, 2014 Nærmer seg våren igjen, snart hvertfall 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Januar 27, 2015 Opp igjen! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Januar 29, 2015 Vet du om disse er lette eller tunge? I forhold til annet? Tror de kunne blitt bra på e-golfen, men vil ikke miste for mye rekkevidde.. Alltid likt speedline.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Januar 29, 2015 Tror de er lettere enn mye annet, men det er ikke lettvektsfelger heller. Denne linken (http://www.audiaddict.net/viewtopic.php?f=20&t=4914&start=15) sier at 9x19" veier ca 10,8kg, og da vil jeg tro vi er litt under det ett sted. Nå har jeg ikke veid de, men vil tro linken stemmer. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Januar 30, 2015 Hvordan ville disse passet på min passat tror du? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Januar 31, 2015 Hvordan ville disse passet på min passat tror du? Omtrent som de satt på min passat antageligvis Tror fargen hadde passet bedre på din hvite passat da 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet Januar 31, 2015 Omtrent som de satt på min passat antageligvis Tror fargen hadde passet bedre på din hvite passat da Hvit? Silver sist jeg sjekka Frister, men økonomien er ikke der før i mars. Jeg plinger på om de ikke er solgt i mars 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet Januar 31, 2015 Hvit? Silver sist jeg sjekka Frister, men økonomien er ikke der før i mars. Jeg plinger på om de ikke er solgt i mars Mente den var hvit jeg Uansett så er det bare å gi beskjed, haster ikke med å selge heller men de tar plass i garasjen 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12 Skrevet Februar 3, 2015 (endret) Viser seg at dekkene er delvis trappede, som lager litt støy når man kjører. Pris kan diskuteres. LØP OG KJØP! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#13 Skrevet Februar 17, 2015 SOLGT! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...