#1 Skrevet November 25, 2014 Min dame har hatt bilen sin på EU-kontroll nå. 3.stk-2er og 1.stk-1er 2er feil ABS-varsellampe indikerer feil ved systemet ( Hva kan jeg gjøre for å finne ut om feilen? ) Nærlys-Feil innstilling-Løs feste til pære. ( Biltema hovedlykter ) Foraksel-Dårlig innfestninger- Venstre Bakre ( Hvor kan jeg finne denne delen? Har prøvd å lete litt men blir ikke så klok når jeg ikke har hatt golf før ) 1er feil Eksoslekkasje-midtre-klemme ( Regner med det er bare å bytte ut ei eksosklemme ) Håper noen kan hjelpe oss 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet November 27, 2014 ABS lampe , les ut feilkode med ett diagnoseapparat/skanner. Kontakt sitter ved siden av askebeger. Vanligvis en ABS føler på ett av hjulene. Kjøp en brukt lykt , ligger flere på Finn Vil tro det er ment bakre bærearmsforing , sitter i bakkant på bære arm. Vanlig Golf feil, metall/gummiforing, litt jobb å bytte men koster en hundrelapp.....Helge 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Desember 2, 2014 ABS lampe , les ut feilkode med ett diagnoseapparat/skanner. Kontakt sitter ved siden av askebeger. Vanligvis en ABS føler på ett av hjulene.Kjøp en brukt lykt , ligger flere på Finn Vil tro det er ment bakre bærearmsforing , sitter i bakkant på bære arm. Vanlig Golf feil, metall/gummiforing, litt jobb å bytte men koster en hundrelapp.....Helge Har funnet ut at det er ABS føler på høyre frem som er gåen Kan lik så greit bare kjøpe en ny lykt på biltema Kjøper hele bærearmen når jeg først skal skifte på bilen 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...