Anbefalte innlegg

Min dame har hatt bilen sin på EU-kontroll nå. 3.stk-2er og 1.stk-1er

2er feil

ABS-varsellampe indikerer feil ved systemet ( Hva kan jeg gjøre for å finne ut om feilen? )

Nærlys-Feil innstilling-Løs feste til pære. ( Biltema hovedlykter )

Foraksel-Dårlig innfestninger- Venstre Bakre ( Hvor kan jeg finne denne delen? Har prøvd å lete litt men blir ikke så klok når jeg ikke har hatt golf før )

1er feil

Eksoslekkasje-midtre-klemme ( Regner med det er bare å bytte ut ei eksosklemme )

Håper noen kan hjelpe oss

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

ABS lampe , les ut feilkode med ett diagnoseapparat/skanner. Kontakt sitter ved siden av askebeger. Vanligvis en ABS føler på ett av hjulene.

Kjøp en brukt lykt , ligger flere på Finn

Vil tro det er ment bakre bærearmsforing , sitter i bakkant på bære arm. Vanlig Golf feil, metall/gummiforing, litt jobb å bytte men koster en hundrelapp.....Helge

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

ABS lampe , les ut feilkode med ett diagnoseapparat/skanner. Kontakt sitter ved siden av askebeger. Vanligvis en ABS føler på ett av hjulene.

Kjøp en brukt lykt , ligger flere på Finn

Vil tro det er ment bakre bærearmsforing , sitter i bakkant på bære arm. Vanlig Golf feil, metall/gummiforing, litt jobb å bytte men koster en hundrelapp.....Helge

Har funnet ut at det er ABS føler på høyre frem som er gåen

Kan lik så greit bare kjøpe en ny lykt på biltema

Kjøper hele bærearmen når jeg først skal skifte på bilen

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.