Golf førerdør i vranglås

Anbefalte innlegg

Hei :)

Sliter litt med å komme inn og ut av bilen. Lar seg ikke åpne fra inn eller utside, låsen virker fint. Så det er vel selve overføringa innvendig som har løsnet. Noen tips til hvordan jeg løser dette billigst mulig?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er det 99 modellen? Det er vel noen mikrobrytere og elektronikk i disse låsene også. Kan den få samme symptom som på Audi? Da kan det hende at den har gått helt i vranglås

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Mulig du må ofre et dørtrekk.

Men ta deg en tur bort til meg,så kan jeg prøve å hjelpe deg.

Ser du bor i byen.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Mulig du må ofre et dørtrekk.

Men ta deg en tur bort til meg,så kan jeg prøve å hjelpe deg.

Ser du bor i byen.

Takk for det. Dørtrekket har jeg fått vrengt over fra vinduet så kan se litt hva som skjer nedi der. Men usikker på hva som er selve problemet. Tar gjerne en tur i morgen hvis det passer. Sender pm.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

"Sliter litt med å komme inn og ut av bilen. Lar seg ikke åpne fra inn eller utside, låsen virker fint. Så det er vel selve overføringa innvendig som har løsnet. Noen tips til hvordan jeg løser dette billigst mulig?"

Skjønner det som om døra "henger igjen"..?

På flere VAG og andre biler selvsagt, er det mulig å gi et saftig slag eller fem, med en hammer+ et passende mellomstykke av tre eller noe for ikke å bulke/skade, rett inn bak på B-stolpen, etter at du har åpnet bakdøra selvsagt, akkurat mot der hvor selve låsen sitter.

Har selv brukt metoden for å få opp en passat fordør.

Etterpå er det vel tid for litt smøring kanskje.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.