#1 Skrevet November 26, 2014 Hei, Har kjøpt meg en "ny" mk2 golf (89'000 på telleren), som det har vært vann i, så all isolasjonen er ødelagt. Den står nå nesten som et bart karosseri, og jeg tenkte å legge nytt. Noen som har noe anbefalinger til hva jeg bør legge? Det gjelder da i hovedsak gulvet og torpedoveggen. Helst ikke alt for dyre produkter. Jeg kan kjøpe nytt komplett kitt tilsvarende "originalt" for ca 1500kr fra utlandet, men om det er noe annet som er bedre som jeg kan gjøre selv er jeg åpen for forslag. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet November 26, 2014 Dynamat xtreme? Koster litt men er vel "det beste? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet November 26, 2014 Kjører uten i min golf 2. Var slik ifra forrige eier, slipper den org som drar til seg vann, med rustproblemer i fremtiden 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...