#1 Skrevet November 26, 2014 Hei, har fått kast i en av mine Black diamond bremseskive, er slisset og boret. Er det mulig å få rettet opp det på et vis? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet November 26, 2014 (endret) Det er vel 'mulig' å dreie av slike, men det lønner seg neppe hvis du ikke har en kompis som gjør slikt. Har du forsøkt et par-tre gjentatte nedbremsinger? (fra ca. 150-ish og ned til null, gjentatt noen ganger for deretter å kjøre de kalde etterpå.. OBS! Kun under 'lovlige' forhold, evt. gjenta litt flere ganger eller bruk gassen samtidig for å få opp tempen i lavere fart!) Hjalp i hvertfall på UFO-bremsene den gang da! Sjekk også om det kan ha kommet noe skit mellom nav og skive, skal ikke veldig mye til før det lager kast.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet November 26, 2014 Har noen som har tilgang til skikkelig dreiebenk, men ingen av de har drevet med det, så det kan jo bli spennende:P Kan jo prøve nedbremsing tipset ditt, får bare huske å si til onkel P at jeg retter skiva 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet November 26, 2014 Tenker også å kjøpe nye klosser til disse, har du noe tips, driver ikke med banekjøring så det trenger ikke å være værsting, men det må være bra varer:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet November 26, 2014 De kan mest sannsynelig dreies, men sørg for at de blir spent opp riktig. Gjør du jobben slurvete blir resultetet mye værre enn hva det er nå. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet November 26, 2014 (endret) Oi.. Klosser får du nesten sjekke litt rundt i trådene om, men vet folk har brukt litt av hvert på disse, selv om utvalget er relativt magert. Har stort sett kjørt originale eller OEM selv, og synes vel Mintex har bra 'originale' klosser. Har fikset litt på oppskriften, jeg refererte igrunn bare til prinsippet, hvor du er ute etter 'gode og varme' skiver.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet November 27, 2014 ja, får sjekke litt rundt 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...