Anbefalte innlegg

Er det 1,9 TDI PD motoren som står i en 2002mod Passat med 130hk?

Eventuelt hvor kan jeg finne utav hvor det står?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

det står i vognkortet. men, etter det du sier så er det ihvertfall diesel men, om det er PD veit jeg ikke.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

alle dieselmotorer etter '99 fra VW Passat kom som PD (pumpedyser), og blir levert med forskjellige effekter

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

1.9 TDI PD er levert med 90, 105, 115, 130 og 150 hk, hvis jeg ikke husker feil.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ok, er en kompis som har kjøpt seg en 130hk...

på sidene til tsracing fant vi en chip som skulle gi 180hk, og 400nm...

tror vi holder oss til nbs sin 160hk skn chip... virker litt mer stabilt håper jeg..

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

2002 mod. leveres vel bare med 100(101) og 130 hesters TDI PD motor. Mener å ha lest dette ett sted.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ok, er en kompis som har kjøpt seg en 130hk...

på sidene til tsracing fant vi en chip som skulle gi 180hk, og 400nm...

tror vi holder oss til nbs sin 160hk skn chip... virker litt mer stabilt håper jeg..

Skjønner ikke helt resonemanget ditt her men. Er det ikke greit å ta noe som virker når du først skal chipe?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skjønner ikke helt resonemanget ditt her men. Er det ikke greit å ta noe som virker når du først skal chipe?

Stusset litt på den der selv. :D Det er da ingen vits å gå for en 160hk chip når samme motor med annet program leverer 180?

TS leverer jo bl.a Hohenester, og de er ikke akkurat kjent for å levere dårlig software.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.