#1 Skrevet November 27, 2014 (endret) gjerne defekt. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet November 27, 2014 Har en fungerende fra en AEL liggende... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet November 27, 2014 må være billig billig. skal være reserve dynamo 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet November 27, 2014 En som fungerer fint 350. Må da hentes i Vestby eller Oslo sentrum på dagtid. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet November 28, 2014 er en jobbsliter jeg vettu så dagtid passer litt dårlig.... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Desember 7, 2014 er en jobbsliter jeg vettu så dagtid passer litt dårlig.... Da er kveldstid mulig i Vestby. Men det blir jo langt å kjøre. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Desember 7, 2014 kunne jo samkjørt det med underspylingsdysa jeg trenger... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Desember 28, 2014 Har en med knukket +pole du kan få om du betaler frakt eller finner en annen enkel transport. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Desember 28, 2014 mulighet å få liv i den hvis man er litt kreativ? gidder å legge inn bilde her eller sende på mail? må nesten se hvordan det ser ut.... andersstuen(krøllalfa)hotmail.com 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet Desember 28, 2014 Bør være mulig å få til ja. Skal prøve å få sendt et bilde i morgen. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet Januar 25, 2015 trenger enda... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12 Skrevet Januar 25, 2015 Har fra ael, usikker om d passer? 500 kr 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...