Reimspenningsdemper Passat 3BG / 1.9 Tdi - ødelagt brakett ??

Anbefalte innlegg

Lurer på om noen har vært borti samme problematikk / feil tidligere?

Fikk endel lyder i fronten og fikk lokalisert det til reimspenningsdemper (er en 1.9 Tdi 130 Hk ), men før jeg fikk byttet denne, så ble alt plutselig løst og "slakt" i reimkretsen, slik at jeg antok at demperen hadde takk kvelden..

MEN under demontering så viser det seg at det er braketten som går fra / sitter på servopumpen til bunnen av reimspenningsdemperen er knukket rett av (se bilde)

Noen som har vært borti dette tidligere, bør jeg sjekke ut om jeg har andre ting enn reimspenningsdemperen som kan ha forårsaket denne feilen, eller er det bare å få fatt i brakett og montere sammen med den nye reimspenningsdempere???

Og hvor får jeg raskest tak i denne braketten? Sitter den på alle 1,9 Tdi motorer??: klø :: klø :

Reimspenningsdemper_Passat_3bg_brakett.jpg

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Bestilte opp ny brakett fra Møller, 156 kr, så satser på at det og en ny reimspenningsdemper gjør susen..

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.