#1 Skrevet November 28, 2014 Jeg skal kjøpe nytt teppe i min golf gti 16v 1991 og lurer på om noen veit om det er noe forskjeller på gulv teppet i golf mk2 1988 og 1991 Tenkte å kjøpe dette på http://www.volkswagen-classicparts.de/ Men på teppe som er der så står det opp til 1988 mod og da sendte jeg de en mail og de skreiv tilbake at det ikke passet til en 1991 mod Er det noen som veit hva forskjellen er? Mvh Oddbjørn Amundsen 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet November 28, 2014 Merkelig... Kan det være forskjell på luftekanaler som går under setet? eller er det forskjell? Noen med etka burde kunne sjekke dette. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet November 28, 2014 Er forskjeller ved håndbrekket. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet November 28, 2014 Takk Roger 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...