#1 Skrevet November 28, 2014 Har bestillt ny konebil og trenger litt hjelp til felger. 2015 Golf 7 HL stv 1,6tdi 4motion. Etter det jeg forstår så leveres bilen med 6,5x16" Dover felger. Litt usikker på innpress, noen som vet? Hvilket innpress kommer det til å stå i vognkortet? Greit å vite iom at jeg er på utkikk etter felger. Ønsker ikke å overskride 7,5mm grensa. Noen som vet om man kan montere 15" på denne bilen? Ser at det er tilvalg på Trendline, men er det større bremser på Highline kanskje? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet November 29, 2014 Har bestillt ny konebil og trenger litt hjelp til felger. 2015 Golf 7 HL stv 1,6tdi 4motion. Etter det jeg forstår så leveres bilen med 6,5x16" Dover felger. Litt usikker på innpress, noen som vet? Hvilket innpress kommer det til å stå i vognkortet? Greit å vite iom at jeg er på utkikk etter felger. Ønsker ikke å overskride 7,5mm grensa. Noen som vet om man kan montere 15" på denne bilen? Ser at det er tilvalg på Trendline, men er det større bremser på Highline kanskje? 7,5x18 ET51 med 225/40 18 er vel dimensjonen fra fabrikk hvis man vil ha noe pent, evt tilsvarende i 17 tom. 15 tom på Golf 7 ser ikke bra ut, estetisk feil mye dekkside. ET45 er også ok på felger med normale bredder opptil 8 tom. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet November 30, 2014 Det er også verdt å sjekke om 4Motion behøver 16" grunnet større bremser, det var ihvertfall slik på Golf 6. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet November 30, 2014 18" med 40profil ser fint ut , men siden veistandarden på bygda, og for såvidt i byen, er så dårlig, ønsker vi høyere profil. Har bestillt bilen med hevet understell, og planen er å sette på så store dekk som mulig for å fylle skjermen litt mer. Tror det kan bli tøft også. Tror jeg lander på 215/60r16. på både sommer og vinter. (Eventuelt 225/55r16). Golf mk 7 Country Håper på å få til noe ala dette: http://s272.photobucket.com/user/akemp333/media/IMAG0514_zps538864d6.jpg.html 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...