#1 Skrevet November 29, 2014 Jeg skal visstnok ha Webastovarmer på min Touran. Det sitter et klistremerke i motorrommet og jeg har ved et par anledninger hvor det har vært minusgrader sett og hørt at denne har slått seg på men det er ingen bryter inne bilen som styrer denne. Hva er det som styrer denne og er det mulig å ettermontere f.eks bryter eller fjernstyring? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet November 29, 2014 Det trengs en kontromodul, og koble noen ledninger til vifte, webasto og batteri. Google "retrofit parkheater touran" 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet November 29, 2014 Og så må den mest sannsynlig låses opp for bruk som parkeringsvarmer, kommer an på hvilken brenner det er. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet November 29, 2014 For å svare på det første spørsmålet ditt, du har nok webasto ja. Dette er en kjørevarmer som starter dersom det er under +5 grader. Dersom den prøver å starte 3 ganger om du har for lite drivstoff (100km) så låser den seg og må låses opp enten av deg selv om du har VCDS, eller av verkstedet. Denne kan og bør du deaktivere om du skal kjøre småturer da den ikke får brent seg ren før bilen slåes av igjen. Du deaktiverer den med å trykke på ECON knappen på klima anlegget 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet November 30, 2014 Kan ikke se at jeg har noen ECON knapp her... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...