#1 Skrevet Juni 4, 2005 som dere kanskje kjenner til var jeg i haugesund å kjøpe meg en ny gammel A6, etter at et annet medlem kjøpe touranen av meg... litt om bilen: -96 A6 avant 2.5 TDI 140hk -sort sportskinn m/varme i alle seter -sportsratt -klima ellers en ganske plain bil... vet ikke navnet på fargen, men den er blålilla perlemor (kanskje noen av dere vet det??) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Juni 4, 2005 Fin bil ja, men litt vel enorme bilder. Fargen tar jeg en vill gjetting på, tipper det er "Volcano Black Pearl Effect" som den heter på engelsk. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Juni 4, 2005 Du MÅ få tatt ned størrelsen på de bildene!! Den størrelsen de er i nå er ikke brukende med mindre det er steinsprut i lakken du vil vi skal se etter. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Juni 4, 2005 Det var da voldsomt! Hva er vitsen med så store bilder inne på ett forum? Klubben betaler vel for serverplass og slike bilder tar vel opp en god del unødvendig plass spm vi medlemer må betale for? Eller er jeg på villspor nå? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Juni 4, 2005 Det var da voldsomt! Hva er vitsen med så store bilder inne på ett forum? Klubben betaler vel for serverplass og slike bilder tar vel opp en god del unødvendig plass spm vi medlemer må betale for? Eller er jeg på villspor nå? Ja, du er på villspor, så roan.. Bildene er nok ganske sikkert linket til en annen server. Bildene du får lagt ut på forumet her, er det en max størrelse på litt over 100kb eller noe. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Juni 4, 2005 For dem som syns det ble i største laget 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Juni 4, 2005 Ja, du er på villspor, så roan.. Bildene er nok ganske sikkert linket til en annen server. Bildene du får lagt ut på forumet her, er det en max størrelse på litt over 100kb eller noe. Oki, bare lurte på det så takk for svar. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Juni 4, 2005 En meget pen bil men sort hjul da? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Juni 4, 2005 Takk Kenneth: ja : Hvis da tråstarter sletter sine bilder blir tråden levelig igjen:) Så forresten ut som en fin bil ja:D 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet Juni 4, 2005 En meget pen bil men sort hjul da? hehe litt hemmelig da, men kan si så pass at dem ikke selges i europa såvidt meg bekjent 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet Juni 4, 2005 Får takke deg også da Morten;) Maskina mi låste seg fullstendig og det har ikke noe med den 4 Mb linja jeg sitter på å gjøre. Anyway, nå som jeg kan studere bilen må jeg nok en gang få si at det ser ut som en flott bil. Tar jeg meg vann over hodet hvis jeg spør om du kan legge ut bilder fra innsiden av bilen 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12 Skrevet Juni 4, 2005 Får takke deg også da Morten;)Maskina mi låste seg fullstendig og det har ikke noe med den 4 Mb linja jeg sitter på å gjøre. Anyway, nå som jeg kan studere bilen må jeg nok en gang få si at det ser ut som en flott bil. Tar jeg meg vann over hodet hvis jeg spør om du kan legge ut bilder fra innsiden av bilen nei du gjør ikke det, men det lå noen svamper og noe i ene setet foran når jeg tok de andre bildene.....skal fikse det i morra 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#13 Skrevet Juni 5, 2005 aaaaa...ble nais Morten! Svarte felger er bare såååå kool MENNHH ..senke Morten...senke!! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...