#1 Skrevet November 29, 2014 Har igjen problemer med min 2006 passat 2.0 TDI Problemet er at enkelte dager starter bilen, går på tomgang i rundt 10 sekunder før turtallet ramler ned og bilen begynner og vibrere for deretter å stoppe. Når jeg da forsøker å starte igjen må jeg holde nøkkelen inne en god stund, da starter bilen og går kjempefint på riktig turtall. Skal og nevnes at det er en god del hvit eksos, har ikke brukt olje eller kjølevæske. Har nylig byttet turbo, egr, registerem, tandempumpe og alle pumpedysene. Ingen feilmeldinger. Noen som vet hva dette kan være? Vann i systemet? Eller får den kanskje ikke nok diesel første gangen jeg starter den? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Desember 1, 2014 (endret) Ingen som har noen ideer? Om gir gass stopper ikke bilen. Kan det kanskje være luft i systemet? Noen som vet hvordan jeg eventuelt kan lufte dette ut, og hvordan det kan ha oppstått? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...