#1 Skrevet Juni 4, 2005 Bare å legge ut bilder fra treffet som var i dag! Tross at det regnet litt til morran, så ble det bra utover dagen, mange oppmøte, var vell 45 stk som kom! Å det er bra! Her er hvertfall noen bilder. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Juni 4, 2005 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Juni 4, 2005 og kjetil måtte rote seg borti bildet... Og til slutt ett bilde av bilen min som jeg akkurat hadde tørket ferdig etter vask på vei til treffet da det begynte å regne.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Juni 4, 2005 Her er bilder fra meg... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Juni 4, 2005 Her er noen bilder fra meg 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Juni 4, 2005 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Juni 4, 2005 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Juni 4, 2005 noen fler.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Juni 4, 2005 Her er noen bilder fra meg Hva er detta for slags traktor Lars!???! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet Juni 4, 2005 Hva er detta for slags traktor Lars!???! Jeg tipper det er en sånn "ikke knuse frontspoileren"-traktor 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet Juni 4, 2005 Jeg tipper det er en sånn "ikke knuse frontspoileren"-traktor Hehe, mest sannsynlig Har dere no oversikt og bilder over vinner bilene da!? Litt vanskelig å få oversikt og bedømme selv via bilder lissom 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12 Skrevet Juni 4, 2005 Mine bilder kommer snart... Kom akkurat hjem... EDIT: Her er en liten SneakPeak.... Bra oppstilling av bilene... Bra at biltilsynet var på plass med "bråstoppen"... Her er Inge Opland "in action"... God løsning å få et idrettslag til å stå for brus og pølsesalg... Vaflene var helt konge... Kanskje noe for andre å tenke på ved neste utstillingstreff? Resten av bildene kommer så fort jeg får sladdet reg.nummre... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#13 Skrevet Juni 4, 2005 Da kommer mine bilder. En tekst man ikke ser på alle biler Ikke mange av disse som ruller rundt i norge. DKW?? ikke alle som har hørt om det Håkon fant ut at han er en tøffing. Se så stolt han er!! En stolt lillebror å tur hjem etter et meget vellykket treff i Porsgrunn. Slik ser det ut om man blir hengende på siden av en Coupe Quattro på vei over brokkelandsheia 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#14 Skrevet Juni 4, 2005 Hva er detta for slags traktor Lars!???! hvem snakker??? så ut som et kult treff, synd jge måtte jobbe idag, ellers hadde jeg nok tatt turen nedover.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#15 Skrevet Juni 4, 2005 Her er vinner bilene i VW hvis jeg fikk det med meg rett. Beste i Audi Og der sa hjernen min stopp:o Beste Felger Resten av minne bilder er her http://home.tiscali.no/chrisdud/Treff/VACN%20Telemark%204%20Juni/index.htm 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#16 Skrevet Juni 4, 2005 Beste i Audi Og der sa hjernen min stopp:o Lilla S6, Oransje 80 GT, sølv A6 sedan og A3 i en ubestemt farge 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#17 Skrevet Juni 4, 2005 Da var bildene mine klare... Og de finner dere HER 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#18 Skrevet Juni 4, 2005 Jeg tipper det er en sånn "ikke knuse frontspoileren"-traktor Helt riktig. 10 poeng Synes liksom hvis jeg skulle subbe så er jo litt av poenget med luftfjæringa borte Vil også si at det var et vellykket treff fra telemark lokallag det lille dusk regnet som var gjorde ingenting 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#19 Skrevet Juni 5, 2005 Vil også si at det var et vellykket treff fra telemark lokallag det lille dusk regnet som var gjorde ingenting Takker og bukker! Alltid moro når folk fra andre lokallag kommer på besøk;) Det hever jo både nivået og stemninga;) Her er et par bilder: 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#20 Skrevet Juni 5, 2005 ....og her et par til;) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#21 Skrevet Juni 5, 2005 Dette ble ett bra utstillingstreff!! Her kommer noen av bildene mine: 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#22 Skrevet Juni 5, 2005 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#23 Skrevet Juni 5, 2005 åhhhh, jeg som hadde gledet meg til dette så utrolig mye.... men, trodde det var i dag ikke i går.... grrrr 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#24 Skrevet Juni 5, 2005 Den svarte a6`n der..er det en RS6??? Syntes jeg så to dobble ut bak der.... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#25 Skrevet Juni 5, 2005 Den svarte a6`n der..er det en RS6??? Syntes jeg så to dobble ut bak der.... Det er en 2.7T. RS6 har bredere skjermer... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...