Anbefalte innlegg

Hei

jeg har en audi 100 86' 2.2 Q, den ble noe herja med i fjor på vinterstid så starteren fikk litt mye vann inni seg (mangler dekselet ved girkassa). Så jeg kjøpte en brukt starter, satte den i korrekt, men er fremdeles ingen livstegn å få. Fant ut at bensinpumpereleet hadde gått, det virker men den minste stikken er borte(merket med 1 på tegninga tror jeg).... Så det er bestillt ! Men så fant jeg lednings diagram på releet her om dagen, og etter hva jeg kan se går den stikkeren som er borte på releet til coilen, er det derfor den ikke slår etter en gang ?

Håper på svar :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Bare for å teste så kan du lage en liten ledning mellom 30 og 87 på relesokkelen, så tvangskjører du bensinpumpen direkte fra batteriet. Da finner du fort ut om motoren starter eller ikke. Kjenner en som kjørte en Coupe GT fra Sverige på denne måten, for da han kjøpte den som delebil så var nemlig dette releet kaputt.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.