#1 Skrevet November 30, 2014 (endret) Hei, kansje jeg spør dumt men lurte på om talla her va korekte ang vacuume osv -0.8bar på tomgang viss jeg rusa motoren går den til +0.6bar trykk ved belastning er 1.3bar med k03 og daler til 0.9 - 1bar til turtallsperra. når jeg allerede skrevet en tråd, muligens å få litt hjelp med ka følera e kan sjekka ang bensinforbruk. det e veldig høyt. skiftet LMM siden det var feilkode der men likevell ligger forbruker på 1.1 til 1.3 liter per mil landevei kjøring. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet November 30, 2014 hvis du har chip så er nok trykket riktig 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet November 30, 2014 Turbotrykk ser ut til å stemme. På AJL er det rundt 0,8 bar originalt og rundt 1,3bar med chip. Forbruket ditt derimot er noe høyt, hvis dette er ved normal langkjøring. Mener å huske at jeg lå på rundt 0,7-0,8 med min 1,8 TSQ. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...