#1 Skrevet November 30, 2014 Har en VW Golf stv 2011 mod. der en bil kom litt for nærme og traff sidespeilen: mad :. Nå virker ikke blinklyset i speilen. Kikket på det, men i fare for at plastikken ryker lurer jeg på om noen har en ide hvordan jeg kommer til blinklyset i sidespeilen. Er det pærer der eller er det dioder? Kikka på den andre siden og der så det ut som det var dioder. Noen som har en ide? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet November 30, 2014 Det er dioder ja, ikke så veldig mye jobb å bytte Du må vel ut med speilkappen, men den kan være skrudd fast fra innsiden. Da må du poppe ut speilet først. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet November 30, 2014 Er det bare å bende speilen forsiktig ut? Sitter i noen klips? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet November 30, 2014 Skal ikke garantere noe uten å se det selv, men er ganske sikker på at det bare er å bende det ut ja. Det sitter klipset fast rundt midten av speilet, så det kan ofte hjelpe litt å bøye opp klipsene med et skrujern. Et tips er å ikke ta tak på den ytterste delen som har slik "vidvinkel", da kan man lett brekke speilet. Jeg pleier å ta tak på øversiden av speilet 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...