Anbefalte innlegg

Har en VW Golf stv 2011 mod. der en bil kom litt for nærme og traff sidespeilen: mad :. Nå virker ikke blinklyset i speilen. Kikket på det, men i fare for at plastikken ryker lurer jeg på om noen har en ide hvordan jeg kommer til blinklyset i sidespeilen. Er det pærer der eller er det dioder? Kikka på den andre siden og der så det ut som det var dioder. Noen som har en ide?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det er dioder ja, ikke så veldig mye jobb å bytte :)

Du må vel ut med speilkappen, men den kan være skrudd fast fra innsiden. Da må du poppe ut speilet først.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er det bare å bende speilen forsiktig ut? Sitter i noen klips?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skal ikke garantere noe uten å se det selv, men er ganske sikker på at det bare er å bende det ut ja. Det sitter klipset fast rundt midten av speilet, så det kan ofte hjelpe litt å bøye opp klipsene med et skrujern. Et tips er å ikke ta tak på den ytterste delen som har slik "vidvinkel", da kan man lett brekke speilet.

Jeg pleier å ta tak på øversiden av speilet :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.