Ur quattro, bredde på pinstripe

Anbefalte innlegg

Hei!

Noen som har overskt / eller kan måle på sin bil, bredden på pinstripe tapen som er på bilen (midt på dør og nederst på kanal).

Tipper på noe slikt som 3 og 6mm , men greit å få det mest mulig riktig! (også bredden mellom tykk og smal stripe på midt av dør )

( det beste hadde såklart vært tips om hvor man skaffer org tape, men tror ikke det selges lenger ?? )

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Dette kjøper du bare ferdig reprodusert fra Tyskland ... ;)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Dette kjøper du bare ferdig reprodusert fra Tyskland ... ;)

noen tips fra hvor ?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

om det skulle være til nytte for noen har jeg funnet dette bildet.

Går ikke god for hvor korrekt dette er , men ser ut til å kunne stemme ( stemmer ivertfall bra med øyemålsgjettinga i post no 1 ;) )

om noen har tips til hvor stripene skaffes orginalt så kjør på, var en på ebay som solgte orginale striper for en stund side men han gikk tom før jeg fikk somlet meg til å bestille... selv har jeg bare bestilt 3 og 6 mm sort universal pinstripe tape

$_57.jpg

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hei,

Litt travelt med masse rart (jobb, motorplanlegging, visdomstann som skulle ut), men tror det var snakk om €60 ca for et sett i sølv eller "sort" fra der jeg kjøpte slike striper. Worst case kunne vi jo kjøpt et sett hver, da jeg liker ideen om å ha noe liggende.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.