#1 Skrevet Desember 1, 2014 Hei! Har fått et problem med min s2. På tomgang og ved rolig kjøring (jevn fart), så går den å fjusker, lugger, og hakker. Ut fra bredbåndslambda'n å lese, så får den ikke bensin når dette skjer.. Men om jeg gir full gass, så går den som et skudd! Derimot bruker den nå nærmere 2,5l/mil ;o Har prøvd å bytte bensin filter, uten at det hjalp nevneverdig.. Har bestilt ny lambdasonde som jeg får i løpet av uka. Noen andre forslag til hva det kan være?? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Desember 1, 2014 Bankesensor, maf? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Desember 1, 2014 Det er en feil som kommer å går, men er aldri der når bilen er helt kald, slik at automatchoke er på, så virker som det har noe med bensin tilførsel/åpning av dyser? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Desember 2, 2014 Ingen andre forslag? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Desember 13, 2014 Du kan sjekke TPS, tomgangs innslaget på den. Alt er orginalt? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Desember 13, 2014 Fikk lest av feil koder, og der kom lambda opp. Byttet denne i går, og bilen går nå bra igjen 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...