#1 Skrevet Desember 1, 2014 Har en OZ F1 felg som ble brukt av Red Bull sitt F1 team i 2008 sesongen. Førere var Mark Webber og David Coulthard. Felgen er selvfølgelig magnesium og veier kun 3kg. Dim på felgen er 13x13,5 mener jeg. Felgen har alle originale stempler fra produksjon osv. En kul ting å ha på hylla eller bruke som bord med glassplate oppå. 3500kr. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Desember 3, 2014 Hiv heller denne ut på Ebay:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Desember 3, 2014 ET? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Desember 3, 2014 Har du noe sertifikat eller lignende på at den stammer fra den bilen? Eller er jeg litt pantelånerne fra Las Vegas nå? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Desember 5, 2014 Har du noe sertifikat eller lignende på at den stammer fra den bilen? Eller er jeg litt pantelånerne fra Las Vegas nå? Har ikke det dessverre. Men utifra produksjonsdato og bilder jeg ser fra den sesongen, stemmer det. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Desember 26, 2014 Julebump! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Februar 25, 2015 Bump! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Mars 6, 2015 Fredagsbump! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Mars 19, 2015 Opp igjen. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet Mars 29, 2015 Ingen som vil ha en artig F1 felg? Kan brukes til så mangt:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet April 17, 2015 Opp til toppen. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12 Skrevet April 27, 2015 Bump!! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#13 Skrevet April 27, 2015 *Sikle... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#14 Skrevet April 27, 2015 *Sikle... Handle? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#15 Skrevet Mai 13, 2015 Opp til toppen! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#16 Skrevet Mai 14, 2015 hmm. får vel plass til 50 meter hageslange på denne ja!.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#17 Skrevet Mai 21, 2015 Bud på 2500kr nå. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...