Audi A6 4B 2005 1,8 Turbo Quattro Premium Sport

Anbefalte innlegg

Legger ut denne bilen her for å se om det er noe respons før den havner på finn.no. Hvis noen i klubben vil ta over bilen så er det mulig å komme med bud før den blir klargjort og havner på finn...

 

Audi A6 4B 2005 1,8 Turbo Quattro Premium Sport, 150hk. Fargen er Atlasgrå, noe som kler disse bilene svært godt etter min mening. Gått nå i underkant av 185000km. Fulgt opp på merkeveksted etter servicehefte fra den var ny og var i samme familie til jeg tok over bilen i februar 2014. Veldig god bil som jeg ikke har hatt noen store problemer med. I mitt eie har følgende blitt byttet:

- Bremseskiver og klosser forran + bak, desember 2014(Skien Bil)

- Hjullager venstre forran(Skien Bil)

- Vindusviskere

- Vanlig service 30000km med filter, olje osv. i henhold til servicehefte (Skien Bil)

- Bytte av en parkeringssensor bak. (Skien Bil)

- Høytsittende bremselys (Skien Bil)

 

Bilen har noe sinkslipp som disse A6ene sliter litt med. Bilen har vært knallgod den perioden jeg har hatt den og jeg har kjørt i overkant av 21000km på 10måneder. Bilen skal bort, og jeg kan ta innbytte i Caddy eller lignende varebil. Ingen heftelser! Sist Eu-godkjent 19.11.2013, og neste kontroll er ikke før 31.01.2016!

 

Utstyr:

- QUATTRO!!

- Varmeseter forran

- Varmeseter bak

- Sort skinn med stortsseter og 3 eiket ratt

- Midtarmlene

- Sideairbag

- Xenon

- Avtagbart hengerfeste

- 17" sommerfelger med OK dekk

- 16" vinterfelger med OK dekk

- Klimaanlegg

- Cruisecontrol

- Bagasjeromstrekk og bagasjeromsgitter

- Elektriske speil

- Elektriske vinduer

- Parkeringssensor bak

 

Har planer om å legge ut bilen på finn.no for 85000kr inkludert omregistreringsavgift(4977kr), så da har man en prisantydning hvis man er interessert i å sikre seg en god bil før vintern.

 

Har skremmende lite bilder av bilen, så dette er det eneste inntil videre:

bilde4_zpsa6c10740.jpg

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Da har bilen fått nye bremseskiver og klosser forran også! Klar for mange mil på snødekte veier i vinter :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.