#1 Skrevet Desember 3, 2014 (endret) Hei ! Jeg ser etter en meget godt holdt s4/s6 4.2liter - God servicebok - Gode/greie sommer og vinterdekk - Ganske OK for rust - Stort pluss med manuellgir, er ikke like interessert i automat - Helst ikke over 210 000km - Pris under 50 000kroner - Naf test ? Dette er ikke noe som haster, så jeg venter til en rimelig pen en dukker opp ... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Januar 12, 2015 Venter ennå på en s4 4.2liter, det må være manuell, automat er uinteressant. Kilometerstand kan være noe høyere. Pris må være under 50 000. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Januar 15, 2015 Må ha deg Audi igjen du og ja! hehe 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Januar 16, 2015 Må ha deg Audi igjen du og ja! hehe E nødt å ha en v8er Må innrøme det at eg glor litt på bmw m3/540 også,, men skal siast att en kurrant audi frister mest 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Januar 16, 2015 NAF test kan du bare glemme. Det er noe av det mest bortkastede som finnes. Vil også annbefale deg å hoppe over S4 da de sliter mye med høyt olje forbruk. Så se etter en S6 eller aller helst S6+. Men +'en får du ikke til under 50 desverre. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...