Anbefalte innlegg

Spontanundersøkelse; noen som skal på ACR neste helg. Hadde tenkt meg dit en tur, men synes det er så innmari kjedelig å kjøre dit alene. Noen som blir med og kjøre "Konvoy" (heter det vel!?) oppover. Evt. Så har jeg sikkert plass til noen Grupier for de som ikke gidder å kjøre selv.

 

NB! Husk at det faktisk finnes et Norge utenfor Bomringen i Oslo også, : smil :

 

Mvh Magnus

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

:bump:

 

Bare kjipe søringa her el? :nana::rolleye:: smil :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

må man ikke ha pass for å reise så langt nord???:P

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

må man ikke ha pass for å reise så langt nord???:P

 

Holder med norsk fødselsattest og meldingen; "Æ kræve bruksrætt æ!?"

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hold dere til temaet please

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ja kanskje man skulle rullet oppover?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg vurderer om jeg har lyst til å dra oppover, så dersom noen har et baksete til overs tar jeg meg bare to valium, så er jeg ikke til bry! Vet ikke om jeg får låne mammagolfen den helgen :o

Når hadde dere isåfall tenkt på tid og dato for avreise?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg vurderer om jeg har lyst til å dra oppover, så dersom noen har et baksete til overs tar jeg meg bare to valium, så er jeg ikke til bry! Vet ikke om jeg får låne mammagolfen den helgen :o

Når hadde dere isåfall tenkt på tid og dato for avreise?

 

Tjo tja jau, jo flere jo bedre, har plass i baksetet jeg. Drar kl 1600`isj ca på Torsdag. Tar turen i 2 etapper. Fra Trondheim om fredags morgen til Mo i Rana.

 

Send meg en pm om du blir med, mvh Magnus

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ja kanskje man skulle rullet oppover?

 

Da har jeg snakket med din bedre halvdel og hun sa det var greit at du dro :P: smil : Nå har du ikke lenger noen unnskyldning JAM, : haha :

 

Mvh Magnus

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hehe. Snakket du med henne via kapteinen på flyet fra New York da eller?

 

Må man melde seg på noe banekjøring eller hvordan er det?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hehe. Snakket du med henne via kapteinen på flyet fra New York da eller?

 

Må man melde seg på noe banekjøring eller hvordan er det?

 

Forhåndspåmelding som = billigere avgift er utgått, men mann kan betale på døra, ikkeno stress! Tror ikke de ville nekte oss da vi faktisk kjører 140mil for å komme dit, hehe

 

Mvh Magnus

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg vurderer om jeg har lyst til å dra oppover, så dersom noen har et baksete til overs

 

Kan jo sitte på med meg oppover. Må bare få det godkjent av sjefen først.

Drar sammen med Magnus oppover

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har veldig lyst til å dra oppover selv, men det passet dessverre ikke i år. Har tatt turen Oslo - Mo i Rana de to siste årene og det er helt klart vært turen. Får se om det passer bedre på treffet til høsten.

 

Banen er bare helt konge!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Da har jeg fått "go" fra sjefen.

Når har du tenkt deg hjemmover Magnus. Skal du helt til Oslo eller blir du igjen i barteland?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har veldig lyst til å dra oppover selv, men det passet dessverre ikke i år. Har tatt turen Oslo - Mo i Rana de to siste årene og det er helt klart vært turen. Får se om det passer bedre på treffet til høsten.

 

 

Synd; jeg ser for meg at du hadde klådd en del 'sportsbiler' nå som du har ny og litt sprekere bil og sikkert fortsatt samme kjørestil? :) (jeg ble imponert i fjor)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg blir med, er enda ikke sikker på om jeg skal ta mammagolfen eller om jeg skal sitte på med noen. Dersom jeg ikke kjører selv kan det bli litt problematisk å rekke Oslo til 1600...

Hva slags planer for overnatting er det? Telt? Bil? Campingvogn? Bobil? Hytte? Hotell? Elskerinner? :confused:

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Tjo tja jau, jo flere jo bedre, har plass i baksetet jeg. Drar kl 1600`isj ca på Torsdag. Tar turen i 2 etapper. Fra Trondheim om fredags morgen til Mo i Rana.

 

Send meg en pm om du blir med, mvh Magnus

 

Jeg drar oppover selv på Torsdag

16 ish :D

 

men mine 51.1 hester (målt på dyno) er ikke så spreke omdagen så blir ittno racerkjøring om noen skal henge på meg i følge :)

 

Magnus: Ringer deg uttpå formiddan i morra jeg :D

 

Jeg skal forresten filme på treffet, så er det noen VACN huer der oppe så hils på gutten i refleksvest med det store kamera, så skal jeg kline på litt inboard på bilen din ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg blir med, er enda ikke sikker på om jeg skal ta mammagolfen eller om jeg skal sitte på med noen. Dersom jeg ikke kjører selv kan det bli litt problematisk å rekke Oslo til 1600...

Hva slags planer for overnatting er det? Telt? Bil? Campingvogn? Bobil? Hytte? Hotell? Elskerinner? :confused:

 

fullstendig info er det jo0 på http://www.sommertreff.no

 

Jeg selv skal vel muligens joine noen andre nisser pga film styret.

Men vet mange i VACN trondheim skal campe uttafor der i telt og buss og mye styr

 

der blir det garrantert, liv, fest og morro under sterkt kontrollerte former :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.