#1 Skrevet Desember 3, 2014 Hei, på min 2010-modell A5 Sportback har plutselig dette skjedd: Låser opp bilen med fjernkontrollen på nøkkelen, og når jeg skal trekke i dørhåndtaket åpner ikke døra seg. Dette skjer sånn av og til, men når først døra har blitt åpnet synes låsen å virke fint. Jeg har ikke klart å gjenskape problemet på 5-7 forsøk når døra først er åpnet. Dette skjedde så og si rett etter at vi hadde hatt den på service hos Møller i slutten av oktober. Det var jo andre ting som skjedde i slutten av oktober, bla at det ble høst i været, med regn og kjølige netter. Bilen står innendørs i kald garasje. Om jeg tar ut selve nøkkelen, og låser opp døra, så åpner døra seg når jeg trekker i håndtaket. Jeg har da resonnert meg til at det er låsen, og ikke døråpnern det er noe galt med. Ved google litt har jeg sett at noen har problemer med at en eller annen sensor ikke registrerer at håndtaket trekkes ut, men jeg har inntrykk av at dette ikke er tilfelle her, skjønt hvem vet. I tillegg har jeg hatt problemer med at ikke bensinlokket løser ut når jeg trykker på det, det åpner seg dog om jeg gjentatte ganger lukker og åpner sentrallåsen. Jf førerdøren: Er det bare å bytte lås mon tro? Er dette starten på en lang rekke merkelige elektriske feil som vil glede meg og lommeboken fremover inntil jeg biter i gresset og kjøper ny bil? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...