Clutch tilførsel for Audi S6/S6 C4 med fler.

Anbefalte innlegg

Hei! Ønsker å kjøpe hele rør/slange-tilførselen fra master inne ved pedalsettet og ut til slave på kasse. Skal sitte på en S6. Vet att S4 tilførsel også passer, om du vet flere modeller bruker samme så er også dette interresant. Ønskes snarest.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opp med seg! Ingen som har noen tips her, eller som har en annen løsning en originalt?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Tipset er at dette sannsynligvis er likt på alle C4-bilene med manuell kasse. Så det burde kry av slike deler rundt om i landet.

Søk i til salgs for å finne ut hvilke medlemmer som har stående slik delebil og hør med dem. (jeg kastet delebilen min MED disse delene).

Og som med mye annet slikt småtteri, så ligger verdien i å skru av og sende dette. Så prisforlangende vil i mange tilfeller være høyere enn den tekniske verdien til slikt gammelt skrot, men lavere enn hva det koster nytt.

 

Ellers er det ikke så veldig komplisert å fikse dette selv? Bremserør som kones og med nipler med rett dim/gjenger. Lager du rør med en grisehalesnurr mellom karoseriet og kassa så blir det trolig så fleksibelt at du slipper å bruke slange, men skal ikke garantere det.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg har en 94 modell A6 2.6 med manuelt gir stående som skal hugges, det er bare å komme og skru av disse delene om det er ønskelig.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.